U nedelju 28. februara u Educom-u održaće se kurs "Javni nastup i umeće govorništva! koji vodi Boris Teodosijević, Izvrsni direktor Mense Srbije. Motivacioni govornik i predavač iz oblasti komunikacionih veština. Bavi se obukama ljudi iz poslovnog sektora u oblastima kao što su javni govor, neverbalna komunikacija, podsvesna komunikacija (NLP) i prodajne veštine.

Wednesday, 10 February 2016 18:06

Zaljubljenost kao preduslov za ljubav

Written by

Proleće je simbol buđenja i iako postoji taj prolećni umor, optimizam koji proleće nosi je izvestan. Leptirići kao vesnici proleća asocijacija su za zaljubljenost i polet. Proleću prethodi februar koji je tačno na sredini svoje vladavine odlučio da napravi uvod buđenju, davajući ljubavi poseban značaj. 

Monday, 21 March 2016 11:15

U aprilu mesecu kurs fotografije u Educom-u!

Written by

Educom i Fabrika fotografa iz Beograda od 10. aprila organizuje kurseve fotografije – sedmonedeljni kurs za odrasle i dečije foto radionice za decu od 5 do 12 godina.

Sedmonedeljni kurs se održava nedeljom u periodu od po tri sata, a počinjemo u 11:00 sati. Na sedmonedeljnom kursu kroz praktičan rad, naučiti da pravilno koristite svoj fotoaparat.

Skup preduzetnica „Biznis ćoše“ održaće se u četvrtak 25. februara u 18:30 časova u Radio kafeu, Svetozara Miletića 45

Tema prvog skupa, odnosno panela je „Kako poslovati u Srbiji kada ste žena“. Panelisti su uspešne žene, preduzetnice iz Novog Sada: ": Ivana Elesin (kompanija: Tegla`s); Mirjana Maksimović (udruženje Žene i vino); Indira Popadic (poslovni konsultant sa višegodišnjim iskustvom preduzetnika); Sanja Novak (kompanija: samouslužna praonica pasa - dog wash bubble).

Biznis ćoše je događaj koji okuplja preduzetnice, one koji planiraju da to postanu kao i sve kojima je potrebno unapređenje poslovanja kao i sam networking.

Za sve preduzetnike, menadžere, one koji imaju poslovnu ideju ili žele da pokrenu svoj lični biznis, a pri tome žele da budu uspešni, Educom organizuje radionicu “Usavršite svoje poslovanje – duplirajte svoje prihode” u subotu 05.03.2016. godine od 9:00 do 17:00 časova.

- Imate proizvod, imate kvalitet, a prihod I dalje stagnira?

- Znate gde terba da stigne, ali sa trenutne pozicije ne znate kako?

- Do sada ste marketing radili I znali o njemu, a mislite da je sada vreme da svoje veštine primenite na svom proizvodu, odnosno usluzi, a ne znate kako?

Malo ljudi ima toliki uticaj na industriju ličnog razvoja kao što je to Bob Proktor – trener, konsultant, autor, edukator i mislilac majstorskog „zvanja“. Ime Bob Proktor je milionima ljudi sinonim za uspeh. Mnogo pre nego što ga je film „Tajna“ vinuo u domen super zvezda, on je već bio legendarna figura u svetu ličnog razvoja. Njegovi uvidi, inspiracija, ideje, sistemi i strategije bili su prekretnice za nebrojeno života – iskre koje su izazvale transformacije u mnogim karijerama, podstakle unutrašnja buđenja i stovrile milionska bogatstva za ljude širom sveta.

Saturday, 06 February 2016 10:06

Javni nastup i umeće govorništva

Written by

Čemu ovo služi? A uz to i ne radi. Pogledajte video ispod teksta :) Javni nastup i umeće govorništva rade odlično, kada se jednom pravilno savladaju.

Ovde nemam nameru da vas zamaram istorijom javnog nastupa, starom Grčkom, Platonom i Aristotelom, a ponajmanje sofistima, već je cilj da vam približim javni nastup i govorništvo kao veštinu, protkanu kroz sve sfere posla i života, neophodnu svakome ko ima dodira sa drugim ljudima.

Saturday, 06 February 2016 09:52

Predavanje Save Zekića u petak 12.februara

Written by

Educom vas poziva na predavanje Save Zekića u petak 12. februara od 18:00 časova u prostorijama Educoma (Somborski bulevar 5, stan broj 5, II sprat).

Koje je to znanje potrebno znati i primeniti da bih bili zdraviji, sretniji, uspešniji i dugovečniji? Kako pretvoriti pakao u raj, beznađe u jasnovidost. Ko smo mi?

Thursday, 04 February 2016 15:32

Kako definisati svoju ciljnu grupu? Indira Popadić

Written by

Na početku pokretanja bilo koje poslovne aktivnosti, jako je važno da u prvom redu znamo kome smo namenili svoj proizvod, da ne bi gubili vreme i novac koji planiramo da uložimo u reklamiranje našeg proizvoda ili usluge. Pre svega potrebno je definisati svoju ciljnu grupu. Podsetimo se prvog teksta, tačnije prošlog četvrtka :) u kome u prvim razmatranjima o ideji vašeg budućeg poslovanja, postavljamo  sledeća pitanja:

Wednesday, 03 February 2016 12:35

Koraci za novi početak

Written by

Počeci su neizbežni u koracima odrastanja. Učimo da hodamo, da pričamo, odvikavamo se od pelena, polazimo u školicu gde se dodatno socijalizujemo, susrećemo se sa prvim obavezama u školi, tinejdžersko doba, prva ljubav, učimo da postajemo nezavisni, prvi posao, samostalan život, brak, deca, penzija, starost. To bi bio neki opšti životni ciklus u kome svaki novi početak ima svrhu progresa.