Tuesday, 13 September 2016 14:45

15 NAČINA DA SE OSEĆATE BOLJE - Bob Proktor

Written by 
Rate this item
(0 votes)

Čuli ste već da naš unutrašnji svet stvara naš spoljašnji svet. Drugim rečima, naša vibracija (način na koji se osećamo), ili obrazac naših misli, stavova i aktivnosti je to što proizvodi našu stvarnost. To je zato što – suprotno onom što su prošle naučne teorije pretpostavljale –  prostor oko nas nije prazan. On je prepun žive esencije, koja je kao cevovod koji nosi i šalje naše mentalne frekvencije (naše misli) u polje mogućnosti.

Još jedna pogrešna pretpostavka iz prošlosti je da se naše spoljašnje okolnosti naprosto događaju nasumično. To nije tačno. Mi ih stvaramo. Poput oscilacije okinute žice na gitari, note koje sviramo jesu važne. Zato, ako želite da promenite svoja iskustva, morate promeniti način na koji se osećate. Postoji nebrojeno načina da ovo postignete, ali evo nekih koji za mene dobro funkcionišu:

Stimulišite vaš um

  1. Postanite svesni svojih misli.Sve što misite, kažete ili osećate, postaje vaša stvarnost. Zato obratite pažnju na to što se dešava u vašem umu i preduzmite korake kako biste preokrenuli to kada je neophodno. Na primer, sledeći put kada negativna misao dođe u vaš um, zastanite da je sagledate, zapitajte se da li je ta ideja tačna ili da li vam je korisna za napredak, a zatim je odbacite i pretvorite u pozitivnu ideju.
  2. Čitajte inspirativne i pozitivne knjige.Ako poznajete Boba i mene, onda znate koliko mislimo da je važno čitanje knjiga ličnog razvoja. Ja svakog dana izučavam neku od knjiga i uvek se osećam bolje nakon čitanja. Redovno čitanje inspirativnih i pozitivnih knjiga kao što su "Misli i bogati se", "Ti na kvadrat", "Vaša nevidljiva snaga", "Umeće bogaćenja" (i hiljade drugih knjiga), ne smo da će učiniti da se osećate bolje, već će vam i transformisati život.
  3. Vizualizujte i meditirajte.Često smo u žurbi tokom dana i raštrkan um nas stavlja u stanje haosa i nervoze. Vizualizacija i meditacija ne samo da vas vraćaju u stanje smirenog uma, već vam i pomažu da privučete ono što želite u svoj život. Samo 10 – 15 minuta na dan može ućiniti čuda za način na koji se osećate.
  4. Pronđite nešto lepo i budite zahvalni na tome.Lepota je svugde oko nas; ipak, često idemo naokolo ne primećujući je. Prestanite da žurite na trenutak i odvojite vreme da sagledate tu lepotu ili da stojite na suncu i uživate u svom okruženju.
  5. Ponavljajte afirmacije. 100 puta dnevno izgovarajte stvari koje vas inspirišu.To mogu biti jednostavna izjave kao što su ja sam srećan, ili ja sam prosperitetan,ili radujem se promenama. Možda nećete verovati u to s početka, ali uz vežbu ćete početi da verujete.
  6. Iskažite pozitivnu nameru pre nego što odete u krevet. Neposredno pred spavanje, iskažite nameru da uživate u predstojećem danu. Zamislite kako se divne stvari dešavaju od trenutka od kad ustanete iz kreveta pa sve dok ne odete na spavanje. Bićete zapanjeni koliki uticaj ovo ima na vašu pojavu i iskustva.

 Promenite fokus

  1. Zapišite deset stvari na kojima ste zahvalni. Ovo je tako divna vežba. Pravljenje liste zahvalnosti čini da se osećate bolje i preusmerava vaš fokus sa onoga što nemate, na ono što je već dobro u vašem životu i čega ima u izobilju. I to šalje poruku da želite više na čemu možete biti zahvalni.
  2. Pošaljite ljubav trima osobama koje vas čine nervoznim. Ovo radim svako jutro nakon što završim moju listu zahvalnosti. To možda i neće biti lako uraditi s početka, ali obećavam da će vas duhovno podići i učiniti da se osećate slobodnije svaki put kad to uradite.
  3. Budite ljubazni prema drugima. Davanje (bez očekivanja da će vam ta osoba uzvratiti) menja vaš fokus sa „Nemam dovoljno“ ili „Jadan ja“na „Imam i više nego dovoljno da dam drugima“.Izobilje je visok nivo vibracije.
  4. Smejte se.Ništa ne poboljšava vaše raspoloženje i vaše energetsko stanje bolje od dobrog smeha. Ošo je jednom rekao: „Život sam po sebi mora biti uzt kao kosmička šala – i onda se odjednom opustite jer ne postoji ništa zbog čga biste trebali da budete u grču. I u toj opuštenosti, nešto kreće da se menja u vama.“ Veselost i dobro raspoloženje su najbolji načini da se nosite sa skoro svim dilemama u životu. Kada ste u svađi sa nekim, pokušajte da dodate malo humora toj situaciji. To može promeniti kompletno energetsko polje u prostoriji u kojoj se nalazite. Ako se nalazite u negativnom okruženju ili ste izloženi negativnom uticaju drugih, prisetite se nečega što vas je nasmejalo u prošlosti. Nikada nije vredno biti nervozan.
  5. Slušajte muziku koju volite.Muzika menja vaše raspoloženje (vašu frekvenciju) čineći vas srećnim.
  6. Recite nešto lepo neznancu.Vaše reči su važne. Njihovo korišćenje da biste nekoga oraspoložili, čini da vi budete raspoloženi.Vaše raspoloženje opada kada ogovarate druge ili pričate loše o drugima.

Promenite svoje okruženje

Šetajte u prirodi.Našim telima je potrebna prirodna svetlost (sunčeva svetlost) i prirodan vazduh. Priroda je puna harmoničnih frekvencija koje odgovaraju našim ličnim frekvencijama. Prirodni zvuci ptičijeg cvrkutanja i zvuci vetra dok se provlači kroz krošnje drveća pomaže nam da umanjimo stres, što za uzvrat podiže naše raspoloženje. Ako ne želite da šetate, pronađite parče zemlje i stanite na njega bosonogi da biste se povezali sa Majkom Zemljom. Ona će već učiniti svoju čaroliju.

  1. Uredite svoj prostor. Neorganizovan, zapušten, haotičan radni i životni prostor je i simptom i izvor stresa. Očistite nered i podićićete svoje raspoloženje.
  2. Unesite sveže cveće.Cveće u vašem domu momentalno poboljšaaju vaše raspoloženje i moževam pomoći da manje brinete i budete manje nervozni.

Budite svesni svog tela

  1. Budite sesni hrane koju jedete.Čuli ste za izreku „Vi ste ono što jedete“. Ako želite da podignete vibraciju (osećate se bolje), jedite hranu visoke frekvencije (kao što su voće i povrće). Počnite da obraćate pažnju na to kako određena hrana čini da se vaše telo oseća.
  2. Pijte vodu.Uvek pijte mnogo vode da biste pomogli vašem telu da spere svakodnevne toksine. Toksikacija ima značajan uticaj na našu vibraciju (naše raspoloženje), zato moramo učiniti ono što možemo da umanjimo njen uticaj u nama i oko nas.
  3. Učinite da vam krv struji brže.Što se više krećete, više podižete nivo vibracije (bolje se osećate). Zato budite aktivni. Igrajte, trčite, krećite svoje telo!
  4. Radite jogu ili slične vežbe koje imaju zacilj da podignu vaš mentalnu vibraciju.
  5. Skačite gore dole. Istraživanja pokazuju da jednostavne vežbe skakanja uzbuđuju vaše ćelije u telu i čine ih zdravijim.
  6. Tuširajte se ili kupajte u kadi da biste sprali stres i podigli vašu vibraciju (vaše raspoloženje).

Zakon Vibracije je stvaran. Frekvencija vaše energije i vibracija direktno su povezane i savašim mislima i sa vašim okruženjem. Zato ako je nešto jače energetske frekvencije od vaše, taj nivo frekvencije vas uvlači u to polje kao vir.

Zato budite svesni onoga što se dešava u vama i oko vas. Okružite se onim što želite u životu, ispunite svoj um pozitivnošću i svrhom, šaljite ljubav svima oko vas i svaki dan živite sa dobrim namerama.

Sigurno ste već čuli da Bob Proktor dolazi u Beograd 5.NOVEMBRA u organizaciji Educoma. Ukoliko ne znate detalje seminara, kao ni cene karata posetite naš sajt >>www.bobproktor.com

Za više i bolje,

Sendi Galager (Direktorica Proctor Gallagher Istituta)

Preuzeto i prevedeno sa >>http://www.proctorgallagherinstitute.com/14025/15-ways-to-raise-your-vibration

 

Read 1262 times Last modified on Tuesday, 13 September 2016 15:25

Leave a comment

Unesite Vaš komentar ovde ...